Strömmings fiske hela helgen

2012-05-21 @ 20:27:40

I fredags kväll kom mina föräldrar upp till oss och vi åkte nästan på en gång in till kajen för att prova att fiska men det ville inte nappa nå så vi for hem. På lördag så for vi in ganska så tidigt på morgonen och de nappa inte nå vidare då heller så mamma och jag och barnen for och handla mat. Sen for vi alla hem och åt mat och vilade ett tag för att sen åka in igen till stan och fiska och då nappa det lite bättre. Tror att vi var inne på kajen till kl 10 nästan. Hade hur som helst två trötta barn när vi kom hem. På söndag så åkte vi åter in på förmiddagen dåligt fiska och vi åkte även in på kvällen men då nappa det inte nå. Idag så åkte mamma och pappa in med barnen så att jag fick plugga lite och så på kvällen så åkte vi alla in igen för Carl ville prova sitt nya spö som han fått av morfar. Vi fick lite fisk och nu så har mamma och pappa åkt hem. Det känns lite tomt men ändå ganska skönt att det har åkt hem. Nä nu ska jag se till så att barnen hamnar i säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0