Vemdalen dag 7

2012-03-03 @ 17:43:54

Idag har vi spenderat våran sista dag här uppe. Carl och Emma har varit piggare men de orkar inte göra nåt. Jonas åkte lite slalom på förmiddagen och så följde han med Carl så han fick åka ett sista åk på eftermiddagen. Det vart bara ett åk för Carl orkade inte nå mer.
Nu ligger barnen och vill sova för kvällen, de tar på krafterna att vara sjuk. Jag ligger under Emmas täcke och fryser, ska bli spännande och se hur jag mår imorgon.

Har i alla fall suttit två korta stunder ute i solen idag och hoppas att jag får göra det även imorgon när Jonas städar ur stugan :) för han får allt ta och städa om jag ska packa bilen
Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0