Vemdalen dag 6

2012-03-02 @ 21:12:32

Sjuk stuga har det varit här idag , Carl har legat hela dagen. Jag är inte nå pigg, värsta hostan har jag och så fryser och svettas jag om vartannat. Emma hon hostar hon med och feber tror jag att hon har, får inte ta tempen på henne. Men imorgon då ska jag allt kolla om hon har feber oavsett om hon vill eller inte. Jonas han är lite piggare idag så han tog en skoter tur.Hoppas att vi alla mår bättre imorgon. Hoppas kan man ju alltid göra.

Jo idag på kvällen så klev det in en gubbe i vår stuga. Meja skällde på han så Jonas plocka upp henne. Gubben fråga om det var varmt och började ta av sig jackan, både jag och Jonas måste ha sett ut som två frågetecken. Han titta sig runt lite och så säger han : det här är inte bastun.
Han skulle till stugan som ligger nedanför våran och hade gått lite fel. Antar att han inte var helt nykter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0