Vemdalen dag 5

2012-03-01 @ 18:22:07

Idag har inte varit någon bra dag :( Jonas han var inte nå pigg alls idag när han vakna så han har legat nästan hela dagen. Så jag fick ta med mig barnen ut till backen så Carl fick åka lite slalom. Han åkte några åk och sen vart han nöjd. Emma hon var lagom grinig när vi var ute. Sen fort vi hem och grilla varsin korv till lunch, men barnen åt inte mycket. Satt i solen en kort stund och så gick vi in och villa lite och vi alla somna en stund .
Sen åkte jag och barnen och handla lite och då passa jag på att köpa en termometer så jag kan kolla barnens temp. Det visa sig att båda barnen har runt 39 graders feber:(
Nu sover barnen och vi får väll se hur de sista dagarna här uppe blir. Antar att det inte blir som vi planerat men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0