En bf kväll

2012-01-22 @ 00:36:08
Idag vart det en bf kväll då farmor tog med sig båda barnen ut till Sivik för övernattning. Det var tänkt att bara Carl skulle få följa. Men då Emma fick höra att Carl skulle få sova hos dem så skyndade hon sig upp och packa väskan och klädde på sig ytterkläderna. Så när farmor kom så stog hon i hallen påklädd och var klar att åka :) Så då fick hon följa med även hon denna gång.
Inte gjorde det mig något att båda barnen fick följa med.

Så ikväll har jag skrivit ut portföljen som jag ska lämna in på måndag och så har jag sorterat alla växter till herbariet och så satt in några i pärmen som de ska vara i. Sen så har jag även hunnit rita av ett mönster till en onepiece som Carl ska få.  Tycker att jag har hunnit med en del saker i kväll.

Längtar lite smått tills imorgon då jag ska åka och träna på frisks :) Ska prova på ett vanligt bas pass så jag får se vad det är för något.  Hoppas att det är roligt bara och är det inte det så då vet jag det och behöver inte fundera på det nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0