Det känns att jag lever idag

2012-01-25 @ 08:33:15

Tränade spinning igår och idag så känns det i hela kroppen nästan. Små ont i bena och så vet jag inte vad det är med en arm men ont i den har jag. Men varför jag har ont i en arm kan jag inte riktigt förstå.
Känner att förkylningen sakta sakta börjar bryta ut, kanske det är tur att jag inte kan träna först om en dryg vecka då Jonas har jour från torsdag till torsdag.
Men jag skulle vilja träna och får se om jag kan fixa barnvakt någon kväll, så jag kan komma iväg ändå.
Men hur bra är det att träna om man är förkyld ? Ska man låta bli helt eller är det ok att träna fast man tar det lite lugnt ?
Nu ska jag försöka att städa lite och så plugga, medan barnen är på förskolan. Måste göra klart lite som jag ligger efter med. Men jag tar en sak i taget så kanske det blir klart.
Sen ska jag hämta barnen tidigt idag och vi ska åka till Helena med barn och leka lite :)
Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0