Jag bara väntar och väntar

2012-02-23 @ 21:33:55
Jag väntar och väntar på att det ska komma ett Mail från en av lärarna i kursen som vi har nu att jag inte klarat tentan, vi skulle få reda på det i kväll om vi inte hade klarat den nämligen. Men jag vågar inte tro något förens imorgon då vi träffar läraren. En del av tentan har jag vist klarat och det är kemi delen för den läraren har vist redan mailat dem som inte klarat sig. Har jag klarat denna tenta så då vet jag att jag inte är så dum som jag tror att jag är. För jag hade verkligen inte pluggat till den som jag borde ha gjort.

Idag så har jag jobbat på Manuffen och gud så jobbigt det är att pricka av varor då det hela tiden kommer in kunder. Vet inte om jag har gjort fel eller inte för det stämde då inte när jag var klar idag. Men jag får hoppas att de andra får det att stämma imorgon. Fast det kan ju vara så att det faktiskt är fel också från leverantören, men det visar sig.

Men det har varit roligt att jobba två dagar, fast jag blir väldigt trött av att vara i butiken. Idag ringde Carita till mig när jag jobbade och undrade om hon kunde hämta Meja och ta med henne på en promenad och självklart så fick hon det. Är så otroligt glad att jag har henne och att det fungerar så bra som det gör. Vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte hittat henne. Fast nu var det ju i och för sig hon som hitta oss. Men ändå så är jag så otroligt glad som har henne. Meja gillar henne så mycket och det märker man på henne. De dagar som jag åker tidigt så brukar jag säga att Carita kommer sen och då hoppar Meja upp på bänken i hallen och tittar ut. Hon kan sitta där och vänta nästan hur länge som helst på att Carita ska komma. Nu har jag en trött Meja här hemma och det är tack vare Carita som tog med henne på en promedad.
Nä nu ska jag göra mig klar för sängen för imorgon är det skola som gäller.
Ni får ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0