Bra söndag

2012-04-15 @ 19:10:40

Idag har det varit en bra söndag, jag åkte och träna agility med Meja och det gick super bra. Vist kan hon ta sig lite frihet men hon Lyssnar och kommer när jag säger till. De vi träna på tycker jag fungera bra idag men vi måste träna och åter träna om vi ska ta oss runt en klass ett bana.
Testa och gjorde en inkallning på slalom och de fixa hon :)
Medan jag träna Meja var barnen och pappan och farmor på mulle meck.
Sen var vi hemma och tog det lugnt ett tag och så ville barnen cykla så jag och Meja följde med på en promenad.
Sen så fixa vi ett litet kalas för Emma som fyller år imorgon. Barn kalas blir till helgen.
Nu ska barnen läggas och jag ska fixa lite till imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0