Söndags tur i skogen

2011-11-20 @ 18:43:45

Idag så for vi ut till Sivik som vi brukar göra. Det regnade ute men jag kläde på mig och gick upp på berget för att plocka lite ris, så jag kan göra kransar. Meja var med hon också och jag släppte faktiskt henne lös, de är lite så drygt att ha henne lös för hon är så självständig, tar långa turer i skogen innan hon kommer tillbaka. Sen kommer hon inte alltid när man ropar heller. Men jag gömde mig några gånger i skogen och då blev hon lite mer på sin vakt och höll sig i närheten av mig.
Fick ihop en stor kasse ris så nu i kväll ska jag göra kransar :)

Sen så följde farmor och mormor Birgitta med till Lillgatan och hjälpte till att städa barnens rum :)
Skönt att få lite hjälp

Ha de så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0