På tåget hem

2011-11-22 @ 17:17:54

Sitter nu på tåget hem från högskolan i Gävle. Trött som bara den är jag och inte vet jag vad jag fått ut av dagen heller. Men jag antar att det är något som jag kan ha nytta av någon gång.

Nu ska jag väl bara hem och lägga två trötta barn och vem vet kanske jag också somnar tidigt idag.
Men jag har en del måsten att försöka att beta av, ska försöka fixa någon sak i kväll.

Har kommit på mig själv att jag kan inte säga nej när folk ber mig göra olika saker, eller nej kan jag säkert säga men jag gör inte de. Utan säger att jag kan försöka att fixa det men jag vet inte hur det blir . Måste börja prioritera bort vissa saker för det börjar att bli lite mycket just nu , även det att jag kan hålla på med femtio elva saker samtidigt är inte bra. Måste se till att göra klart lite på började saker nu så jag kan börja med nå nytt sen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0