Hemma igen

2011-11-12 @ 21:07:19

Igår åkte vi ner till Mora för att hämta Carl som följde med mormor och morfar hem i måndags.
Idag så följde jag Carl och morfar med min bror ut i skogen för att hämta lite tallris som han skulle ha med sig till stora staden. Meja fick också följa med och hon fick till och med vara lös och hon var med mig nästan hela tiden, hon skötte sig så bra så.
Sen efter lunch så band jag en krans som jag ska ha på dörren och så gjorde Brosan en till Manuffen och så tog jag med mig lite ris så att jag kan göra en till svärmor.

Kan tala om att det inte var nå roligt att köra hem idag då det var mycket dimma, såg ibland inte vart jag körde så man fick åka väldigt sakta. Men vi kom hem :) Nu är jag trött


Kommentarer
Postat av: Nina


undra vad Meja hade fått span på långt bort i fjärran? =)

2011-11-13 @ 19:24:06
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0