Då var det dags igen då

2011-05-26 @ 20:35:14
Ja nu ska jag försöka att blogga igen då, vi får se hur det går. Brukar gå ett tag men sen så rinner det hela ut i sanden. Men jag gör ett försök nu ialla fall så får vi se hur det går.

Idag så har jag varti innen hos svärmor och hjälpt henne med att plocka fram massa garn och så har jag hunnit med att plugga lite också. Har en dugga i artkunskap nästa onsdag, jag ska kunna en hel del fåglar och så några fågelljud. Bara 20 st som jag ska kunna och jag tycker att alla låter nästan lika, det är väll några som jag börjar att kunna nu. Sen så ska vi kunna olika stensorter och däggdjur och insekter och trädknoppar. Jag vi får väll se hur det hela kommer att gå.
Men det finns så mycket som är roligare att göra än att plugga, men jag tar lite i taget så kanske jag får in något.

Meja min hund är för rolig nu, eller rolig är hon väll inte heller utan mer små dryg. Hon är skendräktigt och är helt knäpp. Hon har en lite grön groda som hon går runt med och hittar hon inte den så går hon runt och piper tills hon hittar den. Hon bäddar överallt inne och är hon ute så gräver hon. Ja det är inte lätt att vara Meja nu.


Kommentarer
Postat av: Nina


Ja nu kommer jag vara på dig så fort du inte har bloggat nått hehehe ;)

2011-05-26 @ 20:50:46
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: Jennie


Jag med!

2011-05-26 @ 21:28:51
URL: http://www.jennielindstrand.se
Postat av: Marie


Va bra att ni påminner mig :)

2011-05-26 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0