Träningstävling på Klubben

2011-06-26 @ 20:23:18
Idag så åkte jag och Emma in till klubben på eftermiddagen för att jag skulle vara med på en träningstävling i agility. Vi var en hel del folk som dök upp och det var riktigt trevligt. Meja lyssna ganska så bra idag hon drog lite på fel hinder bara men annars så var hon med mig. Hon fick aldrig något tokryck och det är jag glad över. Hoppas att det bara blir bättre och bättre nu fram över.

Efter träningen så grilla vi lite och prata lite om olika saker som ska göras. Nina kom in och titta på oss och jag bjöd henne på lite mat, då jag hade med ganska så mycket till bara mig och Emma.

Sen så på tisdag så ska jag träna Meja igen och på onsdag så ska vi åka ner till Bollnäs och tävla, det ska blir riktigt roligt :)


Kommentarer
Postat av: Nina


Meja var superduktig ju...å matte är superduktig tränare...kul å få komma å umgås och kika lite på er...synd bara på störningsmomentet som surra hela tiden (du vet va ja menar)...å tackar så mycke för super go kyckling...jag får bju dig på en helkväll med bio å mat nån kväll...du kan behöva vila lite ;)

2011-06-28 @ 16:40:09
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: Nina


nä nu jäklars Marie får du allt vakna igen å skriva lite ju... ;)

2011-07-11 @ 23:16:25
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0