Sommar och sol :)

2011-06-09 @ 20:00:17
Va härligt det är nu när det är sommar, längtar så tills vi får ner båten. Så att vi kan ut och åka med den och bara vara på någon ö. Förhoppningsvis ska vi sjösätta nu i helgen om vi hinner få den klar tills dess. Hoppas hoppas att vi hinner.


Så här trött blir man av att vara ute på havet en hel dag.

Det är mycket som jag ska hinna med och göra nu har en hel del små projekt som jag ska göra klar. Men jag tar lite i taget så blir det nog klart. Men det är bara det att det hela tiden dyker upp nya saker som jag vill göra. Men jag har hela sommaren på mig att få klart dem. Vissa saker är det lite mer brått om med men jag hinner nog få klart allt.Hoppas jag ialla fall.
Det skulle ju vara bra om jag inte började med nya saker hela tiden men sådan är inte jag utan jag gör det jag vill göra och sen så får det ta lite tid innan allt är klart.

Har ialla fall hunit med att träna Meja en gång på klubben denna vecka och jag skulle verkligen behövt tränat mer men jag hinner inte. Men jag har tränat henne lite hemma och jag ska försöka att ta mig in lite mer nästa vecka till klubben. För jag behöver verkligen träna henne. Så att hon lär sig att jobba med mig och inte sticka en vända för att sen komma tillbaks och vara med mig en stund för att sendan sticka igen. Hoppas att hon lär sig vara med mig om vi bara tränar tillräkligt mycket.

Idag så tog hon med sig sin rosa leksak ut på promenad och jag fattar inte varför hon gjorde de.




Hon är bra rolig ibland min lilla råtta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0