Båten är så gott som klar nu

2011-06-11 @ 23:40:55
Idag så har Jonas, jag och barnen varit ute i Sivik och fixat med båten. Så nu så kan vi sjösätta den imorgon :) Jag har polerat överdelen och Jonas gjorde underdelen plus lite andra små saker som skulle fixas. Carl har hunnit varti på kalas idag också, medans han var på kalas så var jag och Emma in till stan sen sväng. Jag fick lov att köpa skärm skydd till min mobil och passade på att göra det då. Sen så när vi hämta Carl så for vi ut till Sivik igen för att forstätta med båten. Då följde även Nina med ut. Riktigt trevligt var det att hon följde med ut.

Meja har fått varti med ute hon med och hon är helt slut nu, hon springer ner till havet och badar en stund och sen kommer hon upp. Sen så kan man ju leta efter lite råttor också tyker hon :)

Idag så fick jag lov att testa en inkallning på henne när hon gjorde slalom och hon fixade det :) Det trodde jag inte att hon skulle göra. Jag har satt upp stängsel stolpar hemma i trädgården som vi tränar på. Det var riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0