Båt tur och hundträning

2011-06-19 @ 21:29:18
Idag så beslöt Jonas och Jag att vi skulle åka en vända med båten trotts att vädret inte var det bästa. Men det var riktigt skönt att få komma ut. Vi var helt själv ute på innerstön och Meja kunde vara lös och bada. Barnen lekte och hade roligt. Vi var bara ute några timmar och åt lunch. Grilla lite korv och kycklingklubbor. Nu längtar jag tills nästa gång vi kan åka ut.

Nu i kväll så for jag in till klubben och träna Meja. Therese kom in hon med och vi körde en lite agility bana. Meja lyssna super bra idag. Hon stack inte en enda gång, utan jobba med mig :)  Det enda som jag vart lite iriterad på idag var att hon stanna kvar på nerfarterna på balanshindren. Det var nästan som hon var fast klistrad på dem, fick jobba supper mycket för att få henne att komma därifrån. Vet inte riktigt  vad jag ska göra heller för att få henne att inte sitta fastklistrad. Men jag kommer säkert på nått.
Jag ska tävla Meja på onsdag i bollnäs och jag ska ha dagens träning i minnet, att hon jobbar med mig :)

Något som inte är så bra är att jag får ont i ena vaden , jag får ont när jag springer och jag vet inte riktigt varför. Men hoppas att det är något som försvinner bara .

Kommentarer
Postat av: Nina


härligt att det går så bra med henne =)...måste komma in å kika på henne nån gång...

apropå vaden...glöm inte å stretcha efteråt...å värm upp ordentligt innan...gäller både dig å vovvan =)

2011-06-21 @ 19:57:19
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0