Oj oj

2011-07-15 @ 22:08:49
Ja nu var det ett bra tag sen som jag skrev nåt här. Jag har haft en hel del att göra på den senaste tiden. Jag har börjat jobba extra hos svärmor på Manuffen som är en underklädes, tyg och garn butik i Hudiksvall. Jag stor trivs verkligen där. Det är konstigt för jag har sagt att jag aldrig ska jobba i butik men det går så bra så. Har inga som helst problem med att ta betalt heller och det har väll varit en av anledningarna varför jag aldrig har velat jobba i butik för jag har trott att jag inte klarar av det. Men det gör jag :) Jag har börjat att sy och sticka och virka igen också så jag har fullt upp varje kväll. Det är väldigt inspirerande att vara där.

Det har tyvärr inte blivit så mycket hund träning men jag måste verkligen bättra mig på den fronten för vi behöver verkligen komma igång med träningen igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0